Tisdag, och jag är trött och har skitigt hår och luktande fötter?

Tja!
Det är bra att få med så mycket som möjligt i rubriken.. SOm till exempel att jag är trött! Kan ju bero på att jag inte kröp till kojjs föräns runt 03:20.. Men jag var ju faktist tvungen att titta på hockyen! :D Och spännande var det! 9-0 tills slut ;D Och när man ändå sover en tredjedel av sitt liv så kan man ju offra en natts god sömn åt att titta på TRE KRONOR <3 Och det var precis det jag och Joel disskutera på esteten imorses :D Det var betydligt trevligare än att måla akvarell ? Orka akvarell säger jag lix!

Och det faktum att mina fötter stinker och att mitt hår är flötigare än en stekpanna som nån har stekt bacon i ska jag snart gå och åtgärda genom att duscha!

Och så måste ju även smarta evelina be min mamma maila över ett arbete eftersom att det ligger på usbminnet hemma.. smart ? JA! :D
Men jag har för tillfället lite svårt att slita mig från datorn, sitter och diskuterar mycket spännande saker med Malin, som alltid! :D

Men jag ska nog dra min nu, för jag måste även plugga historia och guidning :S BLÄ säger jag!

PUSS :*

image23
Jonas Frögren är vår kung <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0