SKIING!

Ja jag vet att sommarn närmar sig med stormsteg men det hindrar inte mig från att spana in skidor,googles och en ny dräkt vafan! ;D Min stil nu är tveksam.. Det enda jag är nöjd med är mina googles och min mössa(hosthost, brors mössa).. Så jag vill ha en ny dress, gärna peak men det kan man ju drömma om.. Och jag är trött på hyrskidor.. Så ge mig ett par typ?
Min skidoutfit
Cebe googels,Spy mössa och Metal Mulisha Bandana runt halsen
Men det skulle ju inte sitta fel med:
Dr Zipe googels <3
Salomonskidor <3

Men får jag inte ett sommarjobb kan jag ju bara drömma om de sakerna!
Så höll tummarna för att jag ska ha råd att investera i ett par bra skidor!

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0