Onsdag, dagen mitt i veckan

Dock egentligen inte, det är torsdag ! Men om ränkar arbetsveckan, eller för mig skolveckan!
Men gud vilket ovidkommande tjafs !
Så vad har skett en dag som denna, jaa inte fan vet jag? Ska jag komma ihåg vad jag gör i skolan? Ja det gör jag iaf inte! Så att ni vet mina damer och herrar :) Eller jo nu minns jag! Jag gjorde klart engelskan! tjiho på mig! :D
Men det var ju rätt ovärt vetande.

Inatt drömmde jag om Dima Bilan! Barnförbjudet sådant också! Det var jädrar i min låda trevligt! :D

Men jag funderar på om jag skulle ta och göra något med mitt liv? Kanske skriva mer än de 2 ord jag har skrivit på geografin! Tummen upp Evelina! (Y)

Men jag känner att jag inte får någon insperation! Så nu drar jag!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0