Men gå och självdö?

Hejsan hejsan!
Måste säga att jag är aningen upprörd! Jag älskar Eurovision song contest! Det gör inte alla, men ska ni sitta och spy över det kan ni väl ändå komma med nåt konstruktivt?
Öhm men det låter ju som att en 3åring har skrivit låten!
Öhm det är ju samma låt men på olika språk!

ah men herregud! skriv en låt ni då! jag tror inte att den kommer med i sverige! Men det är ju bara vad jag tror! Och visst en del har lite ostabila röster och en del låtar är tveksamma, men länderna har ju röstat fram dom! Det betyder ju att någon faktist tycker att de är bra! Bara för att ni tycker att de suger behöver ju möjligtvis inte resten av Europa tycka det! Aight?

Woho på Sverige! Vi gick lekande lätt vidare! Även fast jag var lite nervös där när kuverten skulle öppnas! men jag blev så lycklig så när mannen i mitt liv Zjelko började sjunga på Hero! :D Och även Danmark och Ukraina gick vidare! Bra bra på det! :D

MEEEN! Nu ska jag gå och få mitt hår att se lite mer sofistikerat ut :)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Sofia

alla länder har olika kultur och därigenom olika smak! och tur är väl det! tänk om alla hade varit som oss svenskar. vilken tragisk värld... ÄLSKA MÅNGFALDEN! <3

2008-05-23 @ 13:47:36
URL: http://sofisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0