Måndag

Hej! Och så var det måndag igen, dagen jag tycker minst om.. det evinnerliga pendlandet och så tillbaka till Whatstone.. Och just denna måndag är jag trött som en gnu.. Jag tror att jag ska gå och duna in mig innan vi börjar.. Det vore inte fel så att säga ;) Och försova mig tills 5 i 4? HAHA jaa för fan! Men vid närmare eftertanke nej ?

Igår var jag dålig på att blogga.. Men vad hände? Jo vi var i sommarstugan och la i båten.. Det var kul,eftersom att jag fick köra! Trots att jag inte känner till alla grund i Viken, vilket man ju måste för att få köra min fars båt.. Eller min bror måste det iaf ;D
Och sen så titta jag på Sanningens minut på kvällen, och PMSkossan i mig dök upp.. När en kille erkände för sin flickvän att han hade vart otrogen höll jag på att böla ner mig, men han verka dock vara ett svin över lag ? :O Blä på honom..
Men nu ska jag faktist krypa till kojjs och vänta på navigationen och jag lovar att jag ställer klockan så att jag ej missar nåt ;D

PUSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0