Lördag, runt klockan 14.

Tja

Det är lördag, och klockan är runt klockan 14.
Och än så länge har jag inte gjort mycket.. Trots att jag gick upp vid nio.. När jag vaknade efter min drömm där vi var på Europaresa och det stog skyltdockor med LHC kläder på sig längs vägen ? jaa den var lite knepig.. Men jag vaknade och steg upp och åt frukost med pappa :) Och sedan satte vi oss framför radion och lyssnade på Äntligen Helg :) Det är roligt!

Men nu efter en välbehövlig dusch sitter jag framför datorn och ska skriva på mitt historia arbete, det enda jag har skrivit än så länge är dock : Jämförelse.. Åh! Det kommer jag nog långt på!

Och i kväll träder Tre kronor in i Hockey VM! :D wiho på det, det ska Tant Lina titta på! Kung Frögga är ju med lix! :D Men man kan ju alltid hoppas på att det går bra! ;D Men det är ju mot Vitryssland.. De är ju lite av ett spöke efter OS 2002 :O Men då är det ju bara att tänka på OS 2006 så blir man glad igen ! :D Och så får man ju hoppas att det sänder hockey vm i Tjeckien och i Tyskland.. Tjeckien är ju troligt eftersom att de är rätt bra på hockey.. Men Tyskland ? Ranking 11 ? Jaa de kanske också tycker om hockey! :D Jaa det ska jag ju faktist prata om under min guidning.. Hannovers hockeylag! DEN NI! ;D Och det påmminer mig även om att jag måste träna på mina guidningar.. Och lära mig att prata sakta? Men ursäkta jag kan inte det ? xD

Men ni, Hitlers pojkar påkallar min uppmärksamhet! Det där kanske låter lite konstigt.. Men jag skriver ju ett arbete om Hitlers pojkar!

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0