Hockey makes life worth living

Haha, min titel låter helt galen ! Men jag är ju helt galen!
Och ja mina vänner, nu är hon här igen, hon som inte kan prata om annat än hockey.. But don't blame me.. Hockey VM har ju börjat ffs! Men ni kan vara lugna i augusti börjar OS! Då kommer jag bara tjata om det.. Och kanske även det faktum att då närmar sig min födelsedag med stormsteg! ;D Men 18 är ingen ålder så egentligen kvittar det nog!

Men men mina vänner ? Jag väntar med spänd förväntan på att Elitserien ska börja igen.. Men det sker ju inte föräns i höst! Så jag får hålla tillgodo med lite vm ! :D Inte fel det heller ! Mina pojkar Rickard och Jonas är ju med! Även våran kära förbundskapten Bengt-Åke är ju FBK grabb from the very beginning ! oh yes ;)
Men som sagt, om vi ska gå någonstans så behöver laget en del förstärkning.. T.ex. en ny målvakt, sure Tellan funkar, Liv funkar dock inte alls! Jag hoppas att alla vet vad jag har för åsikt om den smålandsgrabben! För er som inte vet så kan ni nån gång få höra mig spy galla över honom i en halvtimma typ!
Men det skulle ju inte sitta lite fel med Henrik Lundqvist - NHL's bästa målvakt!

Lätt NHL's snyggaste målvakt dessutom! ;)
Eller vad sägs om lite Patrik Berglund.. Men för att citera min pappa : Men han är ju bara Junior ? :O Men va fan pappa det var la Niklas Bäckström,Sidney Crosby och Alexander Ovechkin i sina första VM också eller ? :O

Patrik Berglund skulle jag lätt kunna titta på en hel hockeymatch!
Eller vad sägs om drömmscenariot att Svensklaget Detroit blir utslagna! Men tyvärr så går det ju asbra för dem nu ? 9 svenskar lixom, det skulle inte vara fel!
Speciellt inte eftersom att en av dem är Zäta!

Lite Henrik Zetterberg till lunch vore inte fel!

Men nu mina vänner så ska jag inte tråka ut er mera, föräns jag skriver nästa blogginlägg!
Förövörigt så har Malin inte på sig några byxor! :D Det tycker jag är hett ;D <3
PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0