Fredag

HEJ!

Idag har jag vart duktig.. Eller iaf de timmar som jag har vart vaken.. Och det är ju typ bara 3 än så länge!
Men jag har iaf ringt Töreboda camping och Ekuddens camping än så länge! Och de skulle höra av sig :D Men jag har 3 ställen kvar att ringa.. Men det orkar jag inte nu typ?
Jag har även öppnat min resväska.. Jag hade tänkt att börja packa redan idag.. Så att jag inte får panik klockan 21:00 på söndag kväll.. Som jag fick innan praktiken xD Men som de brukar säga, de 3 Pna.. Pass,Pengar och P-Piller! haha ej att förglömma! ;P Men förövrigt så vill jag inte åka på Europaresa.. Men det går nog över snart :D Jag har ju faktist aldrig vart i Tyskland,Tjeckien och Österrike! Så det ska bli spännadne!

Meeeeeen.. Nu ska jag gå och läsa på historia provet! Hejja Bosse som alltid gör CÄPÄprov! Men det löser sig nog.. Historia brukar ju vara min starka sida ;) Och så måste jag även finslipa historia B arbetet.. Är ju ej färdig med det ännu! Men det kommer, jag lovar! ;D

Ikväll blir det anigen slapp framför Indiana Jones! Alla älskar Indiana Jones! Kan ju inte bli annat än bra när Harisson Ford är med, titta bara på Star Wars IV,V och VI lixom! ;D Eller så blir det alkohol intag med brudarna.. Men chansen finns att det kanske blir imorrn.. Eller så blir det inte alls! :P
Men vi får se!

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: pannkaka

pillet också;)

2008-05-04 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0