ESC IKVÄLL! :D

Hejsan!
höhö, nu börjar ESC galningen i mig själv vakna till liv! :D och det kan ju inte bli bättre än 3 tävlingar att titta på! hohohoho! :D Jag blir ju alldeles till mig! Ikväll hoppas jag på vidare avancemang för San Marino,Azerbadjan,Slovenien och Finland :) Men det dära brukar ju aldrig gå som jag vill ändå! ;D Eller just det Ryssland hejjar jag på med för att han är sååååhäääääär HET! :D :*

Tidigare idag hade jag nationellt prov i Engelska B, läs och hörförståelse.. Läs gick bra, men hör är jag mer tveksam till.. Men jag ska la få G iaf, engelska har ju alltid vart min starka sida! :)

Men annars så sitter jag och väntar på att skoldagen ska ta slut, jag hade ju fasen glömt bort hur segt det är att gå i skolan :S ge mig en till europaresa eller nåt? Eller ett sommarlov, men sommarlovet kommer ju bara vara fyllt av ångest eftersom att alla arbetsgivare i Töreboda är störda och bajskorvar och vägrar ge mig ett jobb.. Jag ska se till att alla de jävla får sparken sen när jag blir turistchef i Västra Götaland! OH YES!

Men nu ska jag gå och tycka ännu mer synd om mig själv för att jag inte har något jobb och ett utråkande jävla liv
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0