ESC <3

Haaaaaaaaaallå!
Tyvärr så var ESC slut för detta året med :( Men slutresultatet blev ju riktigt bra i år! :D Kanske inte för sverige, men det hade jag ju ändå inte förväntat mig.. Men min heta ryss Dima Bilan däremot jaa han tog ju hem hela skiten! woho på det säger jag! Och en stor :* till den sötaste poängutdelaren Björn Gustafsson! And twelve points go to Sweden, Noo you cant vote on your own country! hahahaha jag dör! xD
Men som sagt, mycket nöjd med Ryssland som vinnare..Var dock lite nervös där ett tag när Greklands bajsiga låt ledde! Men Dima och gänget tog ju hem det till slut! Det var tur! :D

Men nu ska jag gå och ha en fight med iTunes, får se ifall det gör som jag vill denna gång!
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Panne

Hans rumpa vore ju inte lite fel att suga på;) <3

2008-05-27 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0