5+5 = 11?

Tja!

Hade nationellt prov i matte b förut.. 4 timmar hade vi på oss. Hur länge satt jag ? En halvtimma! Haha grattis till mig.. Men asså jag fattar ju inte ett skit? Men min mamma säger att jag är alldeles för oengagerad, men jag har svårt att vara engagerad när jag inte fattar ett skit av vad jag håller på med? När jag blev allmänbildad så fick det logiska tänkandet stryka på foten!

Och nu åker vi snart, runt 3 avgår bussen från Vastena mot Trelleborg ocg färjan! Blöhö börjar bli nervös som en gnu! Men det ska nog bli kul! ;D Så ifall ni undrar vart jag är på fredag suckers så är det Berlin, och Prag på lördag! :D Och sen resten av Europa! Eller iaf Österrike och Tyskland åter igen! :D

Meen mina vänner nu ska jag typ dra mig, ska gå och ha lunchdejt med Staven snart! ;D

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

matte is the shiet för fan ^^
bajs-eve kom hem, JAG SAKNAR DEJ! ;(

2008-05-11 @ 10:56:18
URL: http://dendarmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0