Söndagen :S

Hallå!

Idag mår jag som jag förtjänar! xD
Men det var kul igår iaf, tills jag börja spy som kalv xD Och aldrig mer blanda vin,öl och bacardi.. så ni vet!

Men dagen bestog av bara mer än att spy.. Klockan halv 1 så åkte jag,pappa,farfar och bror mot karlstad :) Och väl framme så lyckades pappa skämma ut mig för FBK's sexigaste spelare.. Jomen tack pappan! xD Haha men matchen var en himla trevlig tillställning :D Fbk vann ju med 5-0 över Brynäs :D Det var ju bara najsbajs kan jag ju säga :) Och farfar, ja han tyckte att det var en upplevelse.. Det ni! ;D
Och jag och pappa har konstaterat att Kåberg och Frögren är de riktiga karlakarlarna :D Det ni! och sexiga är de med :D
image13
Haha, jag har redigerat bort Per Ledin riktigt snyggt tycker jag! xD

Och sedan väl hemkommen från fina värmland så var det  dags för PARTY! :D Oh yeah it rocked! Skitkul var det.. Fyfan man ska festa med sin brors kompitzar, det säger jag bara ! :D Så över lag har dagen vart toppen :D
Kolla in på http://gurkhyvel.bilddagboken.se för bilder :)

Och fredagkväll var också bra.. TT :D Sofia var där, och hon hade brytit tån, höhö.. När hon sparka på sin lärare, höhö xD Näjmen det var faktist synd om den arma kvinnan :P

OCh nu ska resten av dagen ägnas åt att packa typ.. Åker ju imorrn! Känns inte som det dock ;/ Men men, ska bli skönt att komma iväg ett tag... Kommer längta hem massa bara?

Menmen, nu räcker det!
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0