Söndag förmiddag :)

Tjosan mina vänner!
Och då var det söndag igen.. Veckans sista och tråkigaste dag ;/ Ja varför är det så att den sista och första dagen i veckan suger som fan? Söndagar kanske bara för att det är en lång väntan på måndag och måndagar bara därför att man måste gå till skolan och jobbet igen.. Men mitt måndagshat har jag nog ärvt av far min, precis som allt annat som har med min personlighet att göra xD

Men iaf, idag är det söndag.. Och jag har en del att stå.. Hade tänkt att försöka göra färdigt min bajssvenskauppsats.. Den typ suger.. Och jag tar den inte seriöst för fem öre! Men så kan det vara.. Och så ska jag räkna matematik med.. Har ju prov på fredag :S Men det är ju redan förutspått hur de kommer gå.. Hejja Evelina! Och så har jag muntligt Relegion B prov på tisdag med.. Men typ mitt under provet ska jag gå till Herr Doktor och kolla upp min arma hand.. Jamen Hejja Evelina igen! Men men, det är typ den veckan jag har framför mig :)
Och sen veckan efter det så åker vi :) Jag är både glad och ledsen över det? Det ska bli så jävla skönt att slippa skolan.. För skolan har jag vart trött på sen typ den dagen jag börja 1an.. På gymnasiet asså! xD Men samtidigt som det kommer vara skönt och roligt att vara där uppe tror jag att jag kommer längta hem som fasen.. Typ Pappa,Mamma,Alex och Flisan kommer jag sakna som fasen! OCh vännerna! ;/ Jag som villa ha en likadan trevlig liten påsktillställing som jag hade förra året, :S Men men så kan det vara.. Jag och Emma får fira påsk och hennes födelsedag :)
Och så kommer ju familjen Rosman befinna sig där uppe med :D wiho, Min Bellan Trosman :D <3
Men men minsann :)
 
Johan,Malin och FisFia förra påsken :) <3


hahahaha :') i just love it!
http://www.youtube.com/watch?v=75M4oneV9Us

Men nu mina vänner så ska jag gå serrni!
Hejsan Hoppsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0