Onsdag är dagen :)

Hejsan minsann! :D

Idag är det onsdag mina vänner :) Och dagen har vart okej trots 3 lektioner med Bosse xD Men vi hade ju iv-vals info med :) Det var trevligt.. Det blir nog Franska steg 1 och Engelska c för mig nästa år :D Och så ska ju jag iofs läsa om matte b med :S Men det där med franska ska tametusan jag och Cissi satsa på :D
Och förut så åkte våra kära 1or iväg på Björkliden resa.. De kommer nog har kul :) Jag,Sandra,Cissi,Fia och Diane vinka dem farväl! xD Men nu kommer man ju inte få träffa de små snorungarna på typ massa veckor? :'( Men men!

Och igår var det tisdag.. Och det hände en del! xD
Skoldagen var väl rätt ointeresant.. Vi hade muntligt religion B prov.. Men det gick nog bra :D Och så hade jag tid hos herr doktor.. Och han skulle skicka en remiss till Herr ortoped för min hand :) De var snällt tyckte jag :)
Och sen så förflöt väl kvällen på internatet som vanligt tills branlarmet gick klockan 22.00 typ? Jomen visst, det vara bara att gå ut i kylan.. Men Sabina var PRA på sånt där :D
Och sen så när herr brandmänn hade kollat upp allt så fick vi gå in igen och jag å Sabina satt och prata på mitt rum alldeles för länge.. Så inatt sommna jag sent.. Urriburr xD

Helgen ser förövrigt ut att bli toppen! Känns iofs som att jag inte kommer hinna umgås med kära mor Ingela ;(
För på Fredag är det ju tt, men jag funderar nästan på att skippa det.. Men jag vet inte.. Och sen på lördag är det hockey med bror,pappa och farfar :D wiho! :D Och då kommer vi ju hem vid 8.. Och då ska jag dricka alkohol med Malin,Anne,Freddan och några av brors kompitzar :)
Så jag får nog umgås med mamma på söndag, typ kanske gå 5an med na? :D Jaaa ! :D Men eftersom att jag bor i samma hus som alla i min familj så hinner jag nog umgås med dem hela högen! ;D

Men men nu ska jag göra min svenska uppsats! ;/
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Bellan

Franska steg 1? ^^ Det var oväntat ;P Haha, ne men jag önskar dej all lycka till! Du vet ju vem du ska fråga när du får läxor ;)

2008-03-05 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0