Måndag är dagen!

Hejsan hallå!
Måndag är dagen som sagt.. Det betyder tillbakakaka till den Heliga Birgitta.. Men denna måndagsmorgon fick jag också vägleda Sara och Olivia som skulle med och hälsa på :) Och till en början gick det alldeles strålande :) Vi kom med alla tåg som vi skulle, trots sj strul i laxå! Men vi har precis satt oss på bussen till Vadstena och Sara upptäcker att deras hembiljetter är fel bokade.. Hejja Rolf på resecentrum i Tboda! Ja, det var faktist hans fel! Men efter ett par telefonsamtal tror jag att de lyckades lösa det hela :) Så att de inte behöver åka hem igen efter sex timmar lix xD
Men men, nu sitter jag här vid min datamaskin, har haft navigation.. Det var typ trist? Som vanligt asså! Och nu är jag hungrig som varg.. så jag hoppas tametusan att det är nån god mat.. Och inte gröt för då slår jag någon i huvudet med en stekpanna! Första bästa dessutom! Så ifall ni ser mig galen skrikandes med en stekpanna i näven undvik mig då!

Och igår var det söndag :) Vad gjorde jag då tro? höm, ja jag ränknade alldeles för lite matematik.. Oj då (A) Men jag ska räkna idag hade jag tänkt mig, och försöka göra därdigt svenskan.. Men jag har ju ej så mycket kvar.. Bara resultatet och diskussionen.. Men det kanske tar sitt lilla tag mån tro? Och så har jag muntligt religion b prov imorrn med.. Får la se hur det går ;D Men men, bara den här veckan med plugg och sen praktik! :D Iofs har jag en hel del att plugga på under praktiken med tyvärr.. Brööööl på skolan! Jag längtar till studenten som tusan asså!

Idag lider jag förövrigt av ett allvarligt I-landsproblem! Jaa det är riktigt illa.. Jag har på mig en Gina Tricot klänning :) Som jag förövrigt tycker om jättemycket.. Men den är rätt kort i bak, och då tar den sig den lilla friheten att typ lägga sig på rumpan så att jag typ visar halva röven! Okej, jag har leggings på mig.. Men endå? :O Jag kanske inte vill visa upp min rumpestump för alla ju! Men men tänkt på barnen i Afrika som inte ens får handla på Gina Tricot? :O xD

Och hallå eller? Vad är grejjen med piratebay då? Det inte funka fan? Jag ska slå den där nedrans Pontén ifall han har lagt ner stället! För då blir jag aaaargh! Ooooja, det kan jag lova.. För då måste jag ju köpa.. Och det har inte jag råd med inte fan! ;D

Men men, nu ska jag sitta här i min ensamhet och vänta på maten!
Vad får jag allt ifrån? GLÖGGEN!
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0