Lördag, rummet färdigt :)

Hejsan mina vänner! :D

Idag är det lördag och iförmiddags var jag å mama i Moholm och köpte nya gardiner :) De är fina :D Och nu är rummet typ färdigt.. Tänk att så lite kan göra så mycket! ;D Så nu jag vara mycket nöjd med min lilla kammare :D
Vill ni se bilder så är http://gurkhyvel.bilddagboken.se det rätta stället.. Dock så har jag inte lagt upp några bilder än men det kommer senare ikväll iaf :)

Yesterday it was friday my friends, dagen var en bra dag som bjöd på skolsken och mycket mys :D Jag, Emma och Cissi åt mos och fiskpinnar hemma hos Emma ist för att vara med på gympan, det var trevligt :D
Och min ursäkt för att inte vara med var som den har vart hela veckan.. HAND! xD Den är bra den.. Men igår hade jag faktist ont? (A) :/
Och sen efter hemåkning när jag hade stoppat i mig lite mackor och samtalat lite med mor min så traskade jag över till Carolina.. Där var redan Eve,Elin och Ida :D och det bjöds på paj och glass! Ja, gott var det! :D Och när vi var färdigätna så var det film som gällde :D A mighty heart titta vi på :) Den var PRA :D så det var så trevligt så.. Och när jag väl traskade hem klockan 23.00 var jag så trött att jag stupa i säng med allt smink på mig.. Höhö ;D

Men men, nu ska jag gå å förbereda lite inför melodifestivalen :D Och ikväll hejjar vi ju givetvis på Linda Bengtzing eftersom att hon är från Gullspång (spullgång är roligare att säga ;D )

Men men mina vänner!
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0