Fredag förmiddag (;

Hejsan svejsan dena soliga fredags förmiddag :)

Idag är det fredag.. Har precis haft matteprov, det var inte kul xD Det gick nog skit kan jag tänka mig.. Så därför har jag bestämt mig för att läsa om Matte B nästa år, iofs så vore det jäkligt skönt att inte ha matte nästa år.. men men, är man dålig så är man xD Och om en halv timme och en halv timme är det gympa på korpen, vi ska köra spinning.. Det har jag aldrig gjort, så det blir nog spännande men ansträngande kanske xD
Och sen efter det så slutar jag, det är softisch :D Då ska jag åka hem, wiho :D Och då blir det möjligtvis tt? :) mja, jag trort asså :D

Och igår var det den fagra dagen torsdag, det var en rätt kul dag ändå :) Jag hade sovmorgon, det var najsbajs :D Och sedan 3 lektioner, de var typ rätt tråkiga xD Och sen på kvällen var det kul :) Jag, Diane, Tove och Conne hade disco i korridoren klockan 23.00.. Det var kul som fasen xD Och så störde vi ju inga heller eftersom att vi var typ ensamma på internatet.. Det var en kul torsdagskväll trots personbristen xD

Men men, detta var nog allt tror jag
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0