Skövde :)

Hallå hallå hallå (:

Idag har jag vart i Skövde med Sofia :) <3
Det var naaaaajs, jag reashoppa och klippte mig! :D WOWO på min nya frisyr, och på reashoppande! :D

Och nu är det lördagkväll, skulle ju egentligen gått på Julia och Annas fest.. Men va fan jag har feber och snörvlar å hostar.. Så det blir att sitta hemma å plugga å titta på Harry Potter :D å plugga det behöver jag verkligen.. Två prov på måndag, navigation och omprov i matte B.. Mattgeniet Evelina har ju nämligen lyckats få IG på båda proven vi har haft i Matte B, HEJJA MIG (Y)!
Fast jag funderar lite på att gå å spela lite på min brors PS2? Höm ja en bra ide kanske? Jag kan ju spela GTA å köra båt å då låtsas att jag pluggar navigation :D Jaa bra ide'! :D

Usch å blä på att vara förkyld fan ;/ Kan ingen snäll person komma hit å ta hand om mig å snyta min näsa å serva mig? (A)

Nämen nu ska jag gå ner å umgås med min pappa :) <3

Malin Johansson?! Vad sägs om en Tant Malin och Tant Lina helg nästnästa helg? :D <3

Men detta var allt för mig, hoppitithej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAA :D jag vill =)
vi tar med Tant Fredrika på den också? ;) :D

2008-01-30 @ 11:49:55
URL: http://missclumsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0