Skit?

Den här veckan har allt bara kännts så skit? Jag vet inte varför men jag känner mig så otroligt depp.. Jag har en känsla som jag inte kan sätta fingret på.. Men jag tycker verkligen inte om den! Igår tex stog jag å kasta alla mina skor i en vägg.. Hjälpte det? NOOOOOOOO, inte för fem öre!
För tillfället skulle jag verkligen bara behöva nån som berättar för mig hur underbar jag är.. Men grejjen är den att jag är inte underbar, mitt största nöje här i livet är att förolämpa folk.. Och då kan man inte vara underbar.. Näe blääää på den här veckan.. Allt känns bara så misslyckat, och det känns som att de flesta av min närmaste också håller på att deppa ihop totalt.. Jag vettifan vad det är asså? Däremot vet jag att jag bara vill bort från den här skiten så fort som möjligt, för jag är inte van vid att vara depp, and i DONT like it! :'(

Pusshej (:

Kommentarer
Postat av: EmmaDenSnyggaste

DU är visst underbar och BÄST.. Dina förolämpningar är bara roliga.:)

2008-01-20 @ 01:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0