Sjukling :S

Hoho :)
Jag sitter i min säng i Vadstena och är sjuuuuuuuuuk.. Det är inte kul mina vänner :S Men vafan, nån gång måste man ju bli angripen av ett virus.. Men jag tycker att de dumma forskarna kan hitta ett bot mot Virus tack.. För då skulle man ju hitta ett bot mot HIV å det vore ju rätt smart typ? 
Och hur sjuk jag än är så måste jag gå till skolan imorrn, för vi har den dära jäkla debatten.. Men vafan jag skiter i vargar, så jag vill inte debbatera om dom.. Extra kul med när jag ska vara nån mossig gubbe som är emot dom xD Men men, så är det att gå i skolan tyvärr..

Men det finns ett ljus i min sjukdom.. Jag håller på å laddar ner Balls Of Steel.. Det är ju typ roligast nångonsin x'''''''D Så sen jälvar, då ska det skrattas så att snoret bara rinner ;D
http://www.youtube.com/watch?v=ENlJB9gDs4g Jag vet inte, men jag har nog rätt sjuk humor kom jag på nu för tillfället.. Men va fan Viva La Bam, Dirty Sanchez, Balls of steel å Little Britain det är ju inte normala program direkt.. å jag kissar på mig av skratt när jag tittar på dom xD Så jag är nog rätt sjuk, men nån måste ju vara det med ;D

Idag har min bebis opererats, de har tatt bort hennes livmoder så att hon ej kan få några kissebarn.. å stackarn får inte gå ut på 10 dar.. Men hello hon kommer ju bli helt tossig stackarn! :O Min Flisan <3

På lördag är det Hockey som gäller! :D Jag å PAPA <3 ska på FBK- SSK :D Wiiiiho på det :D <3

Men men nu ska jag ta å avrunda detta :)
Hej hopp gummisnopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0