Färjestad <3

Hallå :)
Igår var jag å pappa på hockey :D
å det var nog den bästa match jag nånsin vart på! :'D
Färjestad vann det härliga mötet mot HV71 med 4-1! :D :D :D
Men det allra bästa var ändå att Hvspelarna fick så mycket spö!
Speciellt lilla svikar Per Ledin, han blev så jäääävla påpucklad av både sin gamla slagsmålsbror Emil Kåberg och Färjestads lugnaste finne Esa Prines :D
En stor jääävla kram till Esa och Emil asså! :''''D

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1617563.ab Den här artikeln gjorde min dag! x'''''D Jag misstänker ett starkt fall av ADHD hos Hv:s Andreas Jämtin asså ;D


Pöjkera mina :D <3

Bröööööööl, tankarna förföljer mig.. Jag vill inte tänka så, jag vill inte känna så! Fy fan, jag vill bara kasta tankarna i en stor tunna med bajs och hoppa på dom! </3

Men detta var allt från Färjestadfanet Evelina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0