;D

Hejsan och håsan mitt herrskap!
Jag är sjuk, det är typ bajs :S och så har jag massa att plugga, det med vara typ bajs :S

För övrigt så är det massa handboll på tv i veckan, det är myyyyyyyyys :D Jernemyr och Beutler asså, MJAU! :D <3 Och mina och babeSabinas hejaramsor är typ bäst, precis som vi! :D <3

Förövrigt så lekte jag med bästa Bellan i söndags, det var underbart! :D Hade ju inte sett kvinna på alldeles för lång tid, så det var allt för trevligt! :D <3

Idag är det förövrigt onsdag och jag och Matilda har vart så äckligt flumm hela dagen xD Inte en normal tanke har fart genom våra knäppa höven inte! xD OMG <3

Men mja minnsan det var väl allt jag hade att säga om livet tror jag? :)

Pusshej Snabelpastej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0