Tuesday fellows!

Hejsan hejsan hej!
Hur står det till?
Dåligt hoppas jag, den sanna glädjen är ju ändå skadeglädjen ;)
Men men, denna tisdag har vart typ precis som den förra tisdagen.. Bara ett stort hål ungefär.. Rast mellan 10.40-14.30.. Jomen så kan man ju också göra?

Och nu har jag talat men vårdcentralen.. De tyckte inte att min hand var något akut, men däremot skulle jag få tid hos en doktor nån dag.. Ja det var ju allt för kärvänligt! :D För jag har ju typ ont? Men vafan, får ju skylla mig själv egentligen.. Det hela är ju självförvållat.. Men man får tycka synd om sig själv ändå :D
 
Men jaja, så kan det vara ibland när man är liten och hjälplös ;D

Är det förresten nån som vill göra min svenska uppsats? För det vill inte jag iaf? Den är typ rätt så jävla tråkig, inte kul nånstans typ? Så ifall det finns nån liten villig person där ute? Gör den typ! haha, ja jag är patetisk som inte gör någon av mina läxor.. Men det är ju ändå rätt överskattat, jag har ju ändå klarat mig utan att göra det i 2 år snart.. Så vafan :)

Men men iaf :)
Me love Marilyn Monroe <3
image9

Men vafasen nu orkar jag inte blogg längre.. Får inte ut nåt vettigat av det?
Hejhopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0