Torsdag,Torsdag minsann :)

Hejsan hallå mina kära :)
Idag är det torsdag, och dagen har vart alldeles för flummig för sitt eget bästa asså xD Ibland älskar jag bara min klass :* Vad skulle man göra på en engelska lektion utan Toves sjungande och Lindas krypande under bord och alla andras flummhet bara.. Jaa säg det ? xD
Och så fick vi Dumle av Sten på engelskan med :D :D Det var mycket snällt av honom tyckte vi minsann :D
Så därför kanske våran seriöshetsgrad borde ha vart lite bättre.. Men vafan, det går inte en torsdag eftermiddag? Den lyckas med det borde ju få nobelpriset i seriositet typ?

Och nu på kvällen har jag inte vart normal alls xD Sabina och Sandra funderar nog starkt på att lägga in mig på psyket tror jag.. Ja, det skulle behövas.. Jag är nog så cäpä bara för att jag är så mentalt trött på allt bara! Ja, så kan det vara.. Men jag lovar, ge mig sommar,sol och kärlek så kommer min hjärna vakna igen :D Ja, det skulle sannerligen behövas :D

Ja har ni hört Blogg.se har driftstopp mellan klockan 0200-0400 i natt.. Ajdå? Det var ju synd för de som ska blogga då.. Det hade inte jag tänkt mig dock.. Ska sova alldeles strax faktist.. Har borstat tänderna och allt.. Ska bara blogga färdigt minsann :)

Och vettniva? Nu började det göra ont i min hand, men det var inte det jag skulle säga.. Utan, jag har fått tid hos Herr Doktor på tisdag för att kolla upp handen :) Softisch :D Thankyou vadstena vådrcentral, inte illa pinkat inte!
Förövrigt, slå mig i huvudet med en stekpanna tack? Nu har jag låtit mig påverkas, att en sak bara kan göra mig så upp och ner vänd igen.. Jag har lämnat det där bakom mig, men det verkar inte min hjärna förstå.. Men jag vill lämna det bakom mig, och jag vill inte vara så jävla påverkad.. It drives med mad! I have moved on.. I think?

Menmen, jag måste bara säga att jag gillar det här vårvädret starkt iaf :)
Och imorrn så är det fredag <3 så bättre kan det ju knappast bli! :D

image11
Joel,Cissi och jag i vårsolen :) <3 Bilden tagen av Emma :) <3

Men men mina vänner, nu får det räcka minsann :D
Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0