Tiiiisdag kära vänner :)

Hejsan hallåsan :D
Lördagkväll var oslagbar, fasen vad kul vi hade.. Man ska inte supa med människor som man kan råka skämma ut sig för.. Man ska supa med sina närmsta vänner som redan vet hur puckad man är! xD Damn i love you girls ;') <3<3<3<3
Men nog om det nu :D

Idag mina kära är det tisdag, typ onödigaste skoldagen hittils i 2an.. Dagen började med Micke, men han kommer in å säger att vi inte har nån lektion för att han är färdig med allt sitt. Jahopp, ingen sovmorgon där inte.. Sen så engelska, våran vikare var skön xD men sen så ingen tyska.. Så då var det ju lunch.. å nu börjar jag inte föräns 14.30 igen för att jag inte har någon Religion B.. Jamen man tackar alla lärare.. Jag älskar stora hål ^^
Men nu när jag har ett sådant hade jag tänkt att städa mitt rum inför morgondagens finbesök.. Måste ju även plugga en gnutta på alla dessa prov som hänger över mig :S

Imorrn blir det Säfsen! JAAAAAAAA :D Have i told you that i love skiing? ;D <3


Men men mina kära, nu ska jag nog avrunda dettahära :)

Pusshej snopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0