Tårsdag :)

Hejsan hallå!
Säg grattis till mig på 17 och ett halvårsdagen tack! :D Haha jag är ovärd jag vet, men det är ju faktist bara ett halvår kvar tills jag får skriva på viktiga papper och köpa 2.25 ;) Det ni!

Igårkväll titta jag på Kvällsöppet och de debattera om OS i Peking.. Och då slog det mig precis som de sa att OS i Peking kommer bli likadant som OS i Berlin 1936 (okej, folk kanske springer lite fortare och är lite snyggare än 1936) men det kommer ju bara bli fullt med propaganda! För det kommunistiska Kina som bryter mot de mänskliga rättigheterna! USCH säger jag, Kina borde inte ha fått OS från första början.. Och tyvärr kan jag inte med att bojkotta det.. Ni kan ju tänka er själv.. En Evelina utan OS.. Det är ju helt orimligt :O Och för er som inte är allt för allämbildade och vet så mycket om OS i Berlin 1936 så var det fullt av Nazistpropaganda.. Så nu vet ni :) Men nej, nu ska jag sluta tänka på sådana här seriösa saker.. Det är överskattat ;D

Idag är det förövrigt Torsdag, jag hade tänkt mig att räkna lite matematik, men tvn känns väldigt lockande? ;) Och sedan frammåt eftermiddagen ska jag leka med min vicepresident SARA <3 :D Det ska bli najsbajs det minsann! :)

vi träffades liksom på chans
på nåt sätt ramla vi in i varann
och tänk att något som jag trodde var
så svårt kunde vara så lätt

vi träffades liksom på chans
två katter i skydd ifrån regnet nånstans
och aldrig har kärlek drabbat mig så
och jag vet
jag är hopplöst svår ibland

men aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Näjmen fy
fasen nu får det la räcka för denna dag :)
Hejhopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0