Söndag :)

Hejsan
Sista lovdagen idag.. Lite surt.. Men men, det har vart ett bra lov :D Men jag vet ju att jag kommer vara skoltrött sen igen imorrn typ? Hejja det (Y) Men nu ser jag nästan fram emot att åka tilbaka till Whatstone, men imorrn bitti lär det nog inte vara så :S

Men igår vad det lördag.. Vad tyckte ni om melodifestivalen mina vänner? Jag tyckte faktist att BWOs kläder var söta! :D Men Patrik Isaksson borde ha gått vidare ju? :O Och på tal om Patrik Isaksson, han är ju lik Ture Sventon? :O Eller ja, Helge Skoog ;D Och Escobars sångare då, han var ju skitlik Marcus Karlsson.. Amagad asså :O På tal om det, jag saknar Marcus, och Ruben.. Buhu på det :(

Igår hade jag jätteont i handen med.. Har gjort lite ont idag med.. Jag har en såndär broskknöl som Malin också hade.. Och hon fick ju operera :O Hoppas jag inte behöver det, men om det fortsätter göra ont får jag kolla upp det..

Men men, vad har jag gjort en dag som denna då? Joo, nu är allt färdigrensat i mitt rum.. Så nu är det bara lite möbler som ska flyttas och så :) Så det kan nog bli färdigt nästa helg kanske? Ja, jag hoppas på det iaf! :D Och nästa helg så ska vi ju titta på film hos Carolina med :D
Men men, förut så var vi och fika i Väring hos Sebbe,Carro och Albin.. Det var så trevligt så minsann :D Albin är typ den enda ungen som jag tycker om.. Han är söt :*
Och tyvärr så har jag inte räknat nån matte, men vafan jag går å gör provet imorrn.. Och får jag IG blir det som vanligt och då kanske Christina fattar att jag behöver typ 100 procent mer stöd.. Dock helst inte av henne, för hon är sämst :S Men men, så kan det vara :D
Och nu tittar jag på sporten, och nu är det Ekwalls krönika.. Jag hatar Ekwall.. han är en bajskorv!

Menmen, nu ska jag allt koncentrera mig på sporten helt.. Har jag nämt att jag gillar sport? ;D
HejsanHoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0