Saturday :)

Tjena mors, titta i kors.. Sikket rimm, kom på det just nu :D

Men iaf, nu har jag looooooooooooooooooov :D <3 Det är skönt, men tyvärr så kommer det ju vara som att gå i skolan iaf därför att jag har skolarbeten att göra, tvi vale! Men men det är sånt man får ta när man går i 2an..

Igår var det Fredag, det var naaaaaaaaaaajs :D Skoldagen var inte najs iofs.. Sista dagen innan lovet är aldrig najs.. Men däremot i maten höll jag på att kissa på mig av skratt.. Emma var dagens smartaste när hon kasta maten bland besticken.. AMAGAD x''''''''''D.. Det var så sjukt jäkla roligt xD

Och sen när man väl var hemkommen efter smockfulla tåg så var det TT som gällde :D I just löööv it :D Våran härligt låga nivå på alla skämt.. Det är fasen sjukt asså ;D Men det gör livet så fan mycket bättre :D

Och nu en lördag som denna har jag haft lite å stå i :) Körde bil med pappa, det gick nästan bra för en gångs skull.. Men mamma å pappa vågar inte släppa ut mig i trafiken än.. Boooring, jag är trött på att köra på mossiga skogsvägar.. ;/ Och resten av dagen ska ägnas åt absolut inget pluggande, jag orkar verkligen inte.. Så jag ska bara softa å ta det lungt.. Ikväll är det melodifestivalen, kasta bajs på Carola säger jag bara!  Men hon lär la vinna hela skiten som vanligt :S Blääää.. Vi vill ju inte skämma ut oss i ESC igen.. Det vore ju pinsamt av en forna stornation..

Men men, detta får la räcka för denna gång minsann :)
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0