Saturday morning

Hallå, lördag morgon mina vänner.. Har vart vaken sen kvart över 8, vakna då och kunde inte sommna om.. Men va fan, jag gick å la mig tidigt.. å det var tametusan skönt det.. För den här veckan har jag bara vart så äckligt trött! Värst är Mickes lektioner, herregud det är ju synd om han.. Hans lektioner är ju ett sånt jävla sömnpiller, jag bryr mig inte om idrottsteori så att säga!

AMAGAD :O Min bror har köpt en playstation 3.. LOOOOVE <3 ! Grafiken är helt äckligt bra! Jag tror nog allt att jag ska pilla lite på det idag, kanske spöa pappa i Singstar eller nåt ;D
Fast iofs har jag mer saker att stå i, jag ska köra bil :S Det är kul men jag är fasen inte bra på det xD Och så måste jag räkna bajsmatematik, det suuuuuger.. Men eftersom att IGevelina har omprov på måndag så måste jag ;/ Och sen ikväll kommer nog Malin å Fredrika förbi på lite melodifestival och supande ;) Det ska bli underbra det ni! :D
Me like Tant Malin och Tant Rika <3
Men nu kom min papa och sa att frukosten är serverad, så hoppitihej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0