Saaaatöööördaj (;

Hejsan hallå hej!
Man kan aldrig ha för mycket hälsningsfraser!
Inatt fick jag ett abrupt uppvaknande.. Halv 6 så vaknade jag av att Viktor och Alex sjöng Singstar på högsta volym.. Men herregud, vem sjunger Singstar klockan halv 6 på morgonen.. Jag undrar bara? :O Så jag gick och skällde på dem och sa att det skulle sänka och gå å lägga sig.. Vilket de också gjorde efter ett tag :P Så att jag och resten av min familj fick lite sömn iaf.. :)

Jag och pappa, satt och kolla på Färjestads J18 lag bild förut.. Min ambition är ju att bli spelarfru.. Och de pojkarna skulle ju passa alldeles perfekt.. Eller ja, inte alla.. Men nån av dem ;D Jomenvisst drömma kan man ju alltid ;D

Så vad tror ni, vem ska jag utse till mitt offer? xD

Men nog tjatat om desperata Evelinas jakt på hockeypojkar ;)
Igår var det ju som alla vet fredag.. Och fredag betyder en sak, nämligen TT! :D oh i löv it :* Och denna gång var vi faktist seriösa.. Inte ofta vi lyckas med det.. Men jag älskar er lika mycket för det tjejer! <3

Vill ni förövrigt veta nåt bajsigt eller? Det är snö här! :O Bläsch, ta bort skiten! Jag vill inte ha mer bajsnö! Jag vill ha kvittrande fåglar, vitsippor och strålande solsken! Mer vår åt folket, jatack!

Förövrigt så ska dagens inte ägnas åt något världsledande parlamentarbete eller nåt sånt seriöst.. Jag ska duscha,titta på skidor,räkna matematik,titta på spåret reprisen och titta på Melodifestivalen :) Björn Gustavsson you know ;) <3

Men men, nu ska jag gå mina kära följeslagare :) 
Hejhopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0