Onsdag ;)

Hejsan Hoppsan i Galoschen :)
Igår vad det Tisdag mina vänner, en rätt så vanlig dag..
Jag skrev sommarjobbsansökningar och gick 5an med mamma.. Ja man ska röra på sig! Fasen vilket hyckleri för att komma från mig xD Men ja, jag fick iaf lite vettiga saker gjorda igår.. Det var bra :D
Och sedan frammåt kvällningen titta jag på Juno (som jag tanka hem jättelagligt) ;) Men den var så sjukt bra måste jag säga :D
Men jämt när man ser sådana filmer börjar man tänka alldeles för mycket.. Typ vad som skulle hända ifall det var en själv? :O Jaa blää på sådana tankar säger jag bara.. Jag hatar barn och vill inte ha några själv! Thats it! Men som sagt var den filmen sjukt bra :)

Men idag mina vänner är det onsdag, och idag ska jag gå ut och gå..Snart faktist när På Spåret är slut ;D
Och så har jag en hel del som jag måste plugga på tyvärr, svenska uppsatsen, matematik B och religion B uppsatsen.. Allt det suger min snopp! Men men, måste man så måste man..
Men jag håller på å laddar ner Sweeny Todd. Så jag kanske tittar på den ist :P
Och ikväll så ska jag och mina kära familj hem till farmor och farfar.. Farfar fyller nämligen den anrika åldern 73 idag.. Näjmen Grattis till han! :D
Förövrigt så tror jag att jag har hittat en ny musikalisk upptäckt, Lasse Lindh :) Okej pojken kan inte sjunga men texterna är soft :D

Men men mina vänner nu har jag bloggat färdigt för denna gång :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: S. Lindbladar'n

Sweeney Todd är fetbra. massa härligt overkligt blod, ser ut som falu rödfärg+vatten. MUMS

2008-02-20 @ 16:46:08
URL: http://sofisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0