Onsdag, resan bokad! :D

Hejsan hej hallå :)
Idag är det onsdag, åh jag å Linn har bokat tågresan till praktiken! Wiho! :D Inte långt kvar nu inte ;D 10-28 mars i Stöten, det ni! :D
Förövrigt så har dagen vart slapp, prov på morgonen.. Var färdig vid nio så jag hade rast till 20 i 11.. Det var soft :) Sen så hela eftermiddan har vi lyssnat på redovisningar.. Och så fick vi sluta vid halv 3 :D

Kvällen ska ägnas åt seriösa saker! Ifall jag orkar (men det gör ju aldrig Evelina :S ) Men jag ska läsa "Kärlek utan barn" ett tal av Hinke Berggren som vi ska läsa i Historia B och så ska jag skriva jobb/praktik sökningar.. Hade tänkt att söka på:
Töreboda Camping
M/S CERES
Töreboda Turism och resecentrum
Och får jag inte på nåt av de ställerna blir jag arg i ögat! För då blir jag både pank och har ingen praktikplats.. And that sucks!

Igår var det tisdag serrni, åh det var ju hockey på tv.. Och vem fan satte Stefan Liv i mål? AMAGAD killen är ju sämst! Han är ju skrattretande dålig!
JISSES!

Men detta var väl allt från mitt arma liv :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0