Onsdag, BRA DAG :D

Hejsan mina vänner!
Idag är jag lycklig, för dagen har vart toppen! :D

Ifall man titta på schemat trodde man att den skulle suga snopp! Men icke, den var bäst typ! :D
Vi hade som sagt Temastart på Tema Europa.. Eller Åjaropa som Gitte uttalar det! x'D
Men vi fick iaf veta lite om resan och så som går av stapeln den 8:e maj.. Och jag höll på att få en hjärtattack av lycka när jag läste att vi kanske ska besöka Hitlers sommarhus örnnästet! :O AMAGAD :D :D :D :D Fast fasen vad besviken jag blir ifall vi inte får.. Så jag hoppas,hoppas,hoppas! :D
Och sen så fick i Italiensk mat ist för den gamla vanliga skollunchen, eller ja, bara vi i SP06a och b.. Bara för att vi är så bra typ! :D
Och så fick vi ju veta hur det gick i Samhällskunskapen på i förra temat med, och vet ni vad? :O Jag fick MVG! :D Jag, liksom? :O :D WIIIIIIIIIIIEEEEEEE! :D Då blev jag KLAD :D
Och sedan sista lektionerna titta vi på film, den verka suga pung i början men så blev den helt plötsligt skitspännande! :D
Sexig rysk sergant, ja tack! :D <3
Men iaf, ifall ni vill se den, vilket ni fasen borde så hette den "Escape from Sobibor" :)
Iofs så var det lite störande att ungefär under halva filmen satt jag och fundera på vad en kille var med i för annan film, men jag kom på att det var han som spela "The Dukes" livvakt i "Moulin Rouge" :) Efter mycket tänkande kan jag dock tillägga ;)

Så att ja, det är inte mycket som kan förstöra mitt glada humör inte! Inte ens min cp-hand! :D Så att jag betvivlar att om inte ens min smärtande hand kan förstöra för mig kan nog ingen det! :D

Men nu ska jag gå å kolla på när Sabinafan gymnastiserar och skratta åt henne! xD :D

Hejhopp! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0