Måndag ;/

Hejsan Bumbibjörn
Då var man tillbaka i Vadstena igen.. Har vart här i 5 timmar.. och ja, jag vill åka hem igen.. Skönt att det bara är 2 veckor i skolan nu och sen praktik.. Iofs så kommer jag längta hem som as.. Men det är ändå inte skolan.. Utan det är ett jobba på en skidanlänning med massa snygga killar och festande ;D Det pallar jag nog! Och så fyller ju Emma 18 under praktiken.. Jag har köpt present till henne, och hon vet inte vad det är.. höhö :D Och det driver henne galen! xD Men så kan det vara iaf :)

Och så fick vi sluta navigationen 2 timmar tidigare! :D Tack Bosse! Men det var efter våran övertalning om att vi jobbar bättre hemma.. PÖH, dagens skämt.. Navigation jobbar man inte bra med nånstans xD Men det är ju alltid trevligt att vara ledig, så nu sitter jag här vid min dator och lyssnar på Lasse Lindh <3 Han är min nya gud :D "Färgat hår som inte har sett sin gamla vanliga råttfärg på tusen år.." Men shit, är det mig gossen sjunger om eller? :O ;D
Och vet ni va eller? :D Mamma har köpt en ny jacka till mig.. Iofs ska jag betala hälften.. Men ändå :D Snygg är den! :D Och så när jag var på Gallerix förut köpte jag två nya Marilyn Monroe tavlor.. Hon är ju så sjukt snygg den kvinnan!
På tal om det, ifall jag nu hade vart lesbisk eller kille har jag kommit fram till vad min smak när det gäller tjejer skulle vara.. Nämligen kurviga blondiner! Men hallå Marilyn Monroe,Christina Auilera,Kendra Wilkinson,Marie Picasso.. Ja listan kan göras lång helt enkelt! ;) Men vad fasen är min killsmak då? Idialet vore nog en rödhårig,skäggig,tatuerad hockeyspelare som även jobbar som snickare iklädd arbetsbyxor! Jaa jag trort asså! xD

Jag är hungrig? Men eftersom att det är precis efter lovet så ekar mitt kylskåp tomt.. Det enda ätbara jag har är smör och nudlar.. Och nudlar orkar jag inte koka.. Och smör är äckligt att bara äta utan nåt xD

Och bajs på internet här i Whatstone då? :O Jag håller på å tankar "There will be blood", den verkar ju bra.. Vann ju typ alla Oscars i nattens gala :O ;D Men iaf, igår kväll när jag satt hemma och tanka den var typ 2 timmar kvar.. Vet ni hur mycket det är kvar nu? Typ 2 veckor! Men hejja (Y) Jag köper fan ett mobilt bredband snart asså!

Men nu funderar jag på ifall jag skulle gå å ta och räkna lite matte eftersom att jag har omprov klockan 4.. Men det är ju ingen vits med det egentligen eftersom att jag till 99.9 % chans kommer få IG.. Nej jag är inte pessimist jag är realist! Plus att om man förväntar sig det värsta finns det en liten chans att det bästa sker! ;D

Men men, jag ska la ta och avrunda detta nu kanske :)
Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Förstår du inte att jag vill veta? xD

2008-02-28 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0