Måndag (;

Tja fan!
Idag är det måndag.. Finns det något bra med måndagar? Nej jag är tveksam, de är ju lätt veckans värsta dag iaf!
Pendling med Joanna som vanlig på måndagar, det är iaf najsbajs :)
Jag köpte byxor med hög midja på GinaTricot :O ;D De är najs :D

Förövrigt har denna¨måndag varit som alla andra måndagar, jag å Linn tog oss genom navigationen.. Men det var knappt! xD

Igår var det söndag (för er som inte kan veckodagarna)
Och jag lekte med Eve å Malin.. Det var myyyyyyys! :D Me like dom två :D åså kom ju min flickvän Jouline med :D Me like :D <3 Jag introducerade hela högen för the annyoing devil.. Han är bäst! :D <3

Förövrigt så har Sabina PMS idag ifall nån undrar xD ;D <3

Men det var allt för denna trevliga gång mitt herrskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0