Lördag :)

Hejsan hallå :)
Idag är det lördag, igår var det fredag :)
Me like fridays.. Igår hände så mycket som dans på gympan,hemåkning och TT! :D
Dans på gympan var grymt kul.. Vi ägde som Spice Girls :D xD
Hemåkningen var precis som vanligt, typ dötrist.. Stackars jag hade ju förväntat mig ett nytt nummer va Kupe, men icke! Hoppas baske mig att det har kommit ut ett nytt tills på Onsdag, för den dära jädra intervjun med Jonas Karlsson har jag läst ca 19347483994 gånger..
Och när man precis är hemkommen och har gått ur bilen jaa då kommer Carolina förbi å undrar om man ska med till äsk.  Och det är klart man ska! ;D Tjejträffen tackar man inte nej till i första laget! :D Där var ju även Bellan och Eve.. Det var naaajs, nästan like in the olden days ;D Men iaf så bestämde jag å Eve att vi ska träffas på söndag å titta på våra gamla nostalgi filmer 14 suger, Bara Bea och Fröken Sverige.. Dom såg vi hur många gånger som helst i 8an och 9an.. Men de blir fan inte sämre för det! :D

Och idag mina vänner är det lördag :) Har precis tittat färdigt på Hata Göteborg.. Den var braaa :D Trots sitt hemska namn.. Hur kan man hata Götebrog lixom? :O Alla älskar GBG <3 Och nu snöar det som tusan utanför rutan, jag vill inte ha snö! Jag vill ha barmark så att jag kan övningsköra! Jävla pissväder!
Men ikväll är det Hockey i Karlstad med Pappa som gäller.. Det blir nog najsbajs det :D <3

Men va fasen, nu finns det inget ytterligare att säga om mitt liv
Pusshej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0