Hej Bajskorv :)

Tjafan :)
Igår var det Säfsen som gällde, det var massa najs det ni! Skidåkning is the shit, i like! ;D Matilda, Cissi å Staven var mina trogna följeslagare i liften ;D
 
Och sen frammåt eftermiddan dök ju Sabina upp med ;D
Och sen efter en lång dag som började redan vid 5 var det hemåkning som gällde.. Vi kolla på Johnny English och jag höll på att urinera på mig själv av skratt xD
Och sedan frammåt kvällningen när vi kommit fram så dök mina två små vänner Malin och Fredrika upp här i Whatstone, i like :D <3

Och idag är det torsdag, alla fjärtars dag.. Och Sabina är den sötaste någonsin! :*:*:*:* <3<3<3<3<3<3 Hon gav mig å Sandra hjärtan.. SÖTBABE <3 Förövrigt har dagen vart ganska soft.. Jag pratar otroligt mycket västgötska för tillfället pga av mina kära vänner vilket mina andra kära vänner påpekar xD Men så är det, Västgöte ända in i själen you know! ;D

Och nu så är det bara Fredag kvar sen så äre LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV <3, kan ju inte bli bättre för fan.. Om det är nåt man älskar så är det ju ändå lov liksom ;D

Men men mina kära vänner nu handlar det snart om Vadstenagymnasiet på Östnytt så det ska jag gå å kolla på ;)
Hejhopp Träsnopp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0