Evelina the baker? NOOOO!

Hejsan hallå där mina vänner :)
Nu är det officiellt! Jag saknkar bakningsgenen!
För varje gång jag bakar går det mja.. Inte som det ska iaf!
Sugen på en muffins? Inte? Nej, jag förstår!

Ja, jag som hade tänkt att baka till flickorna mina på TT ikväll.. Men nej, jag vill ju inte förgifta dom.. Men man kan nog kanske inte bli förgiftad av för mycket bakpulver? Nej, men äckligt är det!
Men slutjatat om min dåliga bakförmåga..
Men vad har jag gjort mer denna fredag då? Jo jag har vart ute å gått.. Det var uppfriskande.. Men annars har jag inte hunnit med mycket inte.. Hade tänkt mig att hinna med lite matematik.. Jag har ju omprov på måndag.. UUUUUH! Vill inte typ? Men men, så är det minsann.. Jag måste komma på nåt att laga till middag med..
Herregud jag känner mig som en hemmafru när jag sitter här i förkläde och bloggar om mat och muffins, JISSES! xD

Men igår mina vänner tittade jag på Sweeney Todd, den var bra :) Allt med Johnny Depp är ju bra vafan? :D Det underbara låtsasblodet såg dock ut som falurödfärg.. Det var fint? xD Men men, den var bra :D

Men jag börjar känna mig hungrig efter gång och bakning så jag ska nog gå å kolla ifall det finns nåt trevligt att tillaga i frysen.. En flicka som jag behöver ju mat :)

Men innan jag går måste jag ju ge en stor applåd till mina pojkar som vann över LHC igår.. Och de hade en 17åring i mål :O ;D Shit, junioerna i FBK är bra! :D Men just det, alla i FBK är ju bra ;) <3

Men men, nu ska jag gå :)
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0