Busy Monday

Hejsan Svejsan på er minsann :)

Idag är det måndag
Vanligtvis brukar måndagar suga mina snopp, men idag är det ju lov så då är måndag mums :D
Vaknade vid nio av att katten kom och gick på mig, we like it fan xD
Och sen fick jag skjuts ner till Töreboda av Pappa, jag skulle ju som sagt till Tant Tandläkare.. Det var inte så värst spännanade om jag ska vara ärlig ;D
Men sedan efter det var det Valvet som gällde med Malin och Freddan, MUMS :D Jag älskar Valvet, och jag åt min vanliga baguette med skagenröra.. Variera sig går ej, ooonej ;)  och sen så gick vi omkring i Töreboda, men det är fan inte kul för då ser man bara en massa folk som man känner och inte tycker om typ xD Jag tex försökte gömma mig under min palestinasjal på busstaionen pga av att jag såg en person som jag inte tycker om xD Men men, en bra måndag med mina babes <3 Resten av måndagen ska la ägnas åt att grejja med lite skolarbeten tyvärr ;/

Och igår var det söndag, veckans mest ovärda dag.. Vanligtvis, men eftersom att jag har lov sög inte ens söndagen :D Iofs så gjorde jag la inget vettigt.. Typ titta färdigt på första säsongen av That '70s show :D wowo det är bra.. Så nu tycker jag att bror kan köpa andra säsongen :D

Dagens bästa :
Sanna Nielsen - Empty Room
Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza
<3

Men men för fan, här har jag inte tid att sitta mer mina vänner
Hejsan svejsan leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0