Student 2009

Hallå!
Jag vet att Malin hatar alla som skriver studentmössan beställd! Så just därför gör jag det, för att irritera min pmskossa! STUDENTMÖSSAN BESTÄLLD! :D

Detta tvingade mig dock att gå upp kvart över 8 på min sovmorgon för att prova mössa? :O Men, nu kommer jag ju iaf ha en mössa den 5 juni 2009 :)
Men nu sitter jag iaf här hemma och väntar på min sambo, när hon kommer hit så ska vi gå och äta i skolan, jag har inte ätit i skolan en enda måndag på hela 3an :O Så det ska bli spännande :) Och sedan efter det är det engelska c som väntar, hoppas vi ska göra nåt kul, det är ju faktist sista lektionen innan lovet! :D Ja visste ni det? Att på fredag får jag jullov, fan vad jag är bra! :D
På fredag fyller bästa vän Leif år också ! :D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

woaw att ni beställt studentmössa, redan, hejja ^^ xD

2008-12-08 @ 18:36:15
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0