Städtantera

Hallå !
Idag har vi  dvs, jag och min sambo Sandra städat våran lägenhet, eller storstädat. Det är inte illa för att vara oss vill jag lova! :)

Förövrigt, som en fortsättning dog jag när jag läste kommentarena till det, det här är vad Malin svarade :
"Nietzsche, jo han ja!
han var hemma hos mig igår och sålde kakor, men jag sa att jag inga ville ha!
Han är så jobbig den där, tror han är nåt du vet! Sköt judar på gatan igår med... sicken karl!"
Jag visste inte att hon kände honom så väl xD

En nerv i min höft dödar mig ,det gör ont :(

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

men vafan han bor ju på andra sidan åkern :O

2008-12-11 @ 17:53:20
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0