Shululu

Hallå!

Dåligt drag det har vart här på sistone, men jag vet inte, jag tror att jag är nere i en liten downperiod när det gäller bloggen? Så ni får ursäkta mig om det är lite segt här :) Jag menar om ni vill veta nåt om mitt liv så kan ju slå en pling eller trackassera mig på msn, välj själva :)

Idag är det iaf söndag, mamma och pappa har vart här och vi tog oss en tur till Mantorp, där köpte jag ett par skor på rea :D Och vi handlade mat på city gross, så nu är kyl och frys fyllda :) Sen så pluggade jag lite med Matilda och Cissi :) och nu sitter jag här i soffan och tittar på Bones, lite agent Seeley Booth vore ju inte fel ;)

Men vi säger så
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0