Nyår då?

Hallå!
Gott nytt år på er ! :D
Eller nåt, själv finner jag nyår ganska överskattat! Men eftersom att jag ska umgås med mina dårar blir det nog bra! :D Puss på dårarna :*

Har ni tur kanske jag skriver en liten sammanfattning om mitt år, men det har ju iofs inte vart överdrivet spännande, men eftersom att min bloggs största syfte är att tråka ut er så mycket som möjligt så blir det nog så! :D

Men igår tog jag mig en tur till Skövde, och reashoppade lite! ;D Blev ett par skor för 50 spännn! Och en gråmelerad tröja för 150. Funderar faktiskt på att slänga min gråmelerade luvtröja som jag har haft sen 8an, men jag har fäst mig vid den tröjan? Men snart kommer den dock börja trilla isär xD Men efter mitt reashoppande så kom mamma från jobbet och hämtade upp mig, och vi åkte och tittade på balklänningar. Och jag blev kär i en nästan direkt :O Den är helt underbar! :D Men mer om den kanske jag avslöjar frammåt i tiden!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0