Nu är jag arg!

Hallå!
För ett tag sen så bytte jag bakkort från Maestro till Visa Ung, tror ni att det gjorde nån jävla fittskillnad eller? NEJ! INTE DEN MINSTA! Så nu är jag arg på Swedbank, hoppas de går i konkurs! Plus att det känns som att alla hatar mig? Men det kanske ni inte gör? Ni kanske tycker att jag är en ganska trevlig liten skapelse? Jag är besviken på Julkalendern med, den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Jag menar allt som Anders och Måns gör måste väl ändå vara bra? Har jag inte rätt?

Jag har heller inte råd att leva den här månaden eftersom att varenda jäkel ska ha en julklapp, jag ska sluta fira jul. Bli jehovas vittne eller muslim. Så får det fanimig bli! Fast jag skulle dricka glögg iaf! Mihihihi!

Förövrigt så har jag inte åkt tillbaka till Whatstone än heller, trots att min engelska c började för ca 65 minuter sen. Då kan man ju fråga sig vad jag gör i en soffa i Slätte? Ja mina vänner, vem vet? Jag orkade helt enkelt inte! Men jag ska faktiskt tillbaka till Sveriges blåsigaste håla vid fyrasnåret! Och i helgen ska jag troligtvis stanna, ifall inte mammas chef ringer och säger nemen Evelina du är så bra, kan inte du jobba i helgen? Då säger jag, javisst är jag bra och javisst kan jag göra det! :D

Men det luktar faktiskt som att mamma håller på och slänger ihop något gott, men innan ätande så ska jag fixa mitt hår och sätta på mitt ansikte.
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0