Montag

Hallå!

Varför är det så att när man försöker plugga naturkunskap så känns datorn och tvn så fan mycket mer spännande? För tillfället tittar jag på Unga Mödrar, de är riktiga stopskott hela högen! Men de är ju danskar så vad kan man förvänta sig :) En av de är 15, jag hade inte ens haft sex när jag var 15 :O Men det är ju bara pryda oskuldsfulla jag :)

Snart ska jag gå ut och gå med Matilda :) som jag förövrigt har introducerat för Melissa Horn :) Nu har jag två värvningar till henne! Haha dvs jag har fått två personer att börja lyssna på na :P

Men nu ska jag svepa min julmust!
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

och jag fick dig att börja lyssna på henne !

2008-12-08 @ 22:24:50
URL: http://dendarmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det bara jag som sitter och skrattar igenom hela ddet tv-programmet? xD

2008-12-09 @ 13:09:21
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0