Hon är ovärdelig <3

Hallå!
Som ni kanske upptäckte i tidigare blogg så är jag inte på mitt bästa humör idag, och jag kan ju säga att det inte har blivit bättre med dagen utan bara värre. Älskar sådana dagar, INTE! Helst av allt skulle jag bara vilja puckla på nån stenhårt, skitsamma vem det är. Någon bara! Jag är arg som en cpgnu, jag lovar att det är inte rätt dag för mitt mobila bredband att bråka med mig. Jag har slått helt maniskt på datorn, den kommer säkerligen gå sönder snart efter min oömma behandling! Men i allt det här eländet har jag alltid min fästmö, hon är bra så att det står härliga till! Jag har sagt det här förut, men jag säger det igen! JAG ÄLSKAR MALIN JOHANSSON <3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag älskar dig =)

2008-12-02 @ 10:15:49
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0