Hold the line!

Hallå!

Nu är det jullov, och jag har ont i magen som en cpgnu, att det är lov är skönt, men jag vet inte hur jag ska klara en månad utan alla idioter! Och det är inte bara det att det är jullov, jag tänker på hur det kommer bli efter studenten, helvete vad ångest jag har över det. Jag vill inte förlora alla underbara människor som har en speciell plats i mitt hjärta! Alla är bra på sina egna sett och helvete vad jag älskar dom! Men nog bölat, det är jullov vilket är lika med PARTY ! :D
Ikväll ska vi dårar fira Leif! Helvete vad kul det ska bli! :D

Sen singstar igår har en låt satt sig på min hjärna! Så jävla bra är den !
http://www.youtube.com/watch?v=9f-cEM1l7Ks
Och jag spöa ju Mörtin med typ 3000 poäng på den också! ;)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

As we go on, we remember

All the times we , had together

And as our lives change, come whatever

We will still be, friends forever



<3

2008-12-12 @ 17:41:17
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0