Här var det inte livat du!

Hallå  !

Ja som sagt, här händer det inte mycket ser jag!

Men jag har varit allt för distraherad av Scrubs de senaste dagarna ! Men nu är jag iaf färdig med säsong 4! Men säsong 5 kommer faktiskt hem till Slätte snart ! :D Jag vet dock inte när jag ska hinna se den, för ikväll är det allt för mycket bra på tvn, plus att jag kan inte ligga vaken hela natten eftersom att jag ska upp tidigt och vara proletär imorn! 9.45 - 19.00 ! Det ni, jag jobbar och står i! Men sen när jag kommer hem från det, då jävlar blir det Scrubs så att det räcker och blir över!
Fyfan, jag blir så jävla patetisk när jag får lov, jag bara ligger i min säng och tittar på massa skit, förra jullovet var det Viva La Bam! Eller Lila La Bam som en kär vän till mig brukar kalla det för ! xD

På fredag ska jag och Malin ha en dejt på Valvet! :D:D:D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

vavlet ! <3

Mörtin! <3 :D

2008-12-17 @ 18:22:03
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0