Glögg är min enda vän en sen söndagskväll ! Nej Malin på msn också ! <3

Hallå !
Baby i'm addicted, thats all i really know. Det är lite så jag känner för glögg ! Plus att jag lyssnar på den Enrique Iglesias låten. Det är hans enda bra låt, plus att jag är på ett jävla humör ! Jag hatar mina hormoner. Det är därför jag lyssnar på den. Men det var inte den låten den här bloggen skulle handla om!

Utan en sånhär hormonstinn söndagskväll sitter jag framför datorn och diskuterar livet,universum och allting med kvinnan i mitt liv. Ni vet nog redan vem hon är? Aight? Malin Carina Victoria Johansson heter hon iaf :) <3 Och så dricker jag glögg! Vad får jag allt ifrån? Glöggen! Ett tag tänkte jag spetsa glöggen med lite vodka, men pga av mina hormoner passar jag på det. Spetsad glögg blandat med östrogen skulle reslutera i att jag skrev långa kärleksförklarningar till alla på min msn xD Och det skulle ju kännas en gnutta pinsam, jag menar det är inte många som får kärleksförklaringar av mig i onyktert tillstånd ska jag säga er !

Jag saknar dessa bögar med <3

Och givetvis några till, men som jag tyvärr inte ärar med en bild!

Men vi säger så, glöggen hälsar !
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0