Ett liv, vad är det ?




Här har ni min dag mina vänner ! Men jag skyller på att judesjukan har drabbat mig ! För er som inte förstår vad jag menar så kallas det även för förkylning ! Don't really like it, men eftersom att man drabbas av judesjukan genom att umgås med Eweline vilket tydligen ska vara jag så är det ju inte så konstigt ? Jag menar, jag har försökt att undvika mig själv i 18 år? Tror ni att det har funkat eller? Nej, jag är jämt efter mig själv? Skulle ju kunna tro att jag är kär i mig själv eller nåt? :O

Och ikväll visar 5an Harry Potter and the prisoner of Azkaban, det vill säga filmatiseringen av den bästa Harry Potter boken! Och jag säger bara Ron,Fred och George Weasly, Remus Lupin och Sirius Black ! Jag kommer ju få hålla mig själv i skinnet !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

WEASLEY FÖR HELVETE

2008-12-20 @ 17:37:15
URL: http://dendarmalin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Vill du ha chansen att vinna julklappar till ett värde av flera hundra kronor? Kika in hos mig för att vara med i tävlingen!

2008-12-22 @ 11:40:03
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0